بازدید رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از مرکز متد

به گزارش «ایثار»، مهندس سعید اوحدی در این بازدید ضمن تشکر و قدردانی از خدمات کارشناسان و کارکنان مرکز ارتز و پروتز متد تأکید کرد: خداوند توفیق خدمت به جانبازان عزیز را به ما و شما عنایت فرموده است تا خدمت‌گزار این عزیزان باشیم و این فرصت ارزشمندی است و تنها برخی افراد توفیق پیدا می‌کنند تا با توجه به شرایط و مسئولیت‌هایی که دارند در راستای صیانت از اسلام و انقلاب اسلامی و برپایی پرچم دین خدمت کنند.
معاون رئیس جمهور با اشاره به فعالیت‌های مرکز ارتز و پروتز متد افزود: فرایندهای تولید تجهیزات و استانداردهای آن و زنجیره‌های تولید باید همواره به‌روزرسانی شود و با تجهیزات فرسوده امکان خدمات‌رسانی مناسب وجود ندارد. ارتقا و افزایش کیفیت و کمیت مستلزم ارتباط با دانشگاه‌ها، مراکز علمی و حوزه‌های مهندسی صنایع است.
وی افزود: در این مرکز باید کارگروه مشورتی متشکل از یک گروه بازرسی مورد اعتماد جهت بازدید از مراکز و تجهیزات سراسر کشور و همچنین برآورد نیاز مالی تشکیل شود تا ظرف مدت کوتاهی گزارش کاملی تهیه شده و بنیاد شهید و امور ایثارگران در این راستا نسبت به تأمین اعتبار مورد نیاز اقدام خواهد کرد. مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران تا آخرین لحظات مسئولیت همه توان خود را در جهت خدمت‌رسانی به کار خواهند گرفت.
اوحدی در ادامه با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) ادامه داد: بر اساس این روایت هر روز که از خواب بیدار می‌شوید خداوند توفیقاتی نصیب شما می‌کند. انسان یا این توفیقات را جذب می‌کند و به کار می‌گیرد و یا از روی غفلت این توفیق را از دست می‌دهد که ممکن است قابل جبران و تکرار نباشد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این بازدید با جانبازان حاضر در این مرکز به صورت چهره به چهره دیدار و گفت‌وگو کرد و در جریان مسائل و نظرات آنها قرار گرفت.
در این بازدید عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمود باقری مشاور مالی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و ایرج عربی مدیرعامل شرکت متد حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *