مجمع عمومی شرکت متد برگزار شد

به گزارش «ایثار»، دکتر ایرج عربی مدیرعامل شرکت متد در این نشست گفت: شرکت متد به عنوان یک شرکت خدماتی بازوی اجرایی معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران مشغول به فعالیت است و چندین خدمت مهم از طریق این مجموعه ارائه می‌شود. بیش از 1000 تخت در سراسر کشور در حوزه روان‌پزشکی به ارائه خدمات به ایثارگران می‌پردازند و می‌توان گفت بعد از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بنیاد شهید و امور ایثارگران قطب اصلی ارائه این خدمات محسوب می‌شود.
عربی ادامه داد: خدمات این بخش در حوزه‌های گوناگونی چون ویزیت، تخصیص دارو، کاردرمانی و گفتاردرمانی ارائه می‌شود و پایش سلامت و پلن‌های درمانی ایثارگران عزیز در این بخش به صورت مستمر و روزانه صورت می‌گیرد. در بخش ارتز و پروتز نیز بنیاد شهید و امور ایثارگران در بالاترین سطح ارائه خدمات در کشور قرار دارد که این کار از طریق توان داخلی و تأمین سایر نیازها از خارج کشور صورت می‌گیرد. البته در این مسیر با مشکلات مختلفی روبرو هستیم که مهمترین آن‌ها تحریم‌هایی بود که مانع دریافت اقلام مورد نیاز برای جانبازان می‌شد، اما با وجود این مشکلات تلاش کردیم تا در روند ارائه خدمات به این عزیزان خللی ایجاد نشود.
وی با اشاره به ارائه خدمات در منزل به ایثارگران گفت: متوسط سن جامعه ایثارگری در حال افزایش است و نیاز به ارائه خدمات در محل به این عزیزان بیش از پیش احساس می‌شود. در همین راستا پزشکان در سطح عمومی و تخصصی، فیزیوتراپ‌ها و آزمایشگاه‌ها با حضور در منزل ایثارگران عزیز خدمات پزشکی مورد نیاز را ارائه می‌کنند. خدمت دیگری که از طریق مجموعه متد به ایثارگران ارائه می‌شود موضوع امداد و آمبولانس است که ناوگان آمبولانسی شرکت متد در این زمینه نیز مشغول به فعالیت است که این ناوگان نیاز به نوسازی و بهسازی دارد. همچنین کلینیک فوق تخصصی ریه در بیمارستان شریعتی نیز به ایثارگرانی که در این زمینه دچار مشکل هستند ارائه خدمت می‌کند.
مدیرعامل شرکت متُد در ادامه به ارائه آمار و گزارشی از سایر فعالیت‌های مراکز وابسته به این شرکت پرداخت و عملکرد شرکت متد مورد بررسی قرار گرفت و دستور کار مطروحه به تصویب رسید.
در این نشست محمود باقری مشاور مالی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد، سید مصطفی رحمانی خضری مدیرکل امور اقتصادی و امور مجامع بنیاد و جمعی از مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران حضور داشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *