افتتاح بخش ضایعه نخاعی بانوان مرکز هاجر بیمارستان نیایش

روز سه شنبه دوم شهریور ماه بخش آسایشگاه جانبازان نخاعی «هاجر» ویژه زنان جانباز ضایعه نخاعی برای اولین بار در کشور با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید در بیمارستان نیایش افتتاح شد.

در طی این مراسم ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران جناب مهندس سعید اوحد ی با بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) افزودند: هر چه امروز ما و کشور ما به آن افتخار می کند از برکت شهدا و وجود جانبازان معزز و سر افراز سرزمین ما است لذا باید در برابر این قشر که از بهترین مخلوقات خداوند هستند احساس وظیفه کنیم و آنچه در توان داریم به آنها خدمت کنیم چرا که در برابر خداوند باید پاسخگو باشیم.

در ادامه مراسم مدیر عامل محترم شرکت متد جناب آقای دکتر عربی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بنیاد شهید و امور ایثارگران و ریاست عالی بنیاد شهید افزودند: امروز را به فال نیک میگیریم و این کار ارزشمند و بزرگ را که برای اولین بار در کشور برای جانبازان بانوان نخاعی فراهم شده است را مدیون بینش بلند و مدبرانه جناب آقای مهندس سعید اوحدی و کمک های بی شائبه ایشان و همچنین همکاری خانم دکتر چنگایی نماینده بانوان جانبازان نخاعی می دانیم.

شرکت متد یکی از بازوهای اجرایی درمانی و خدمت دهنده به جامعه هدف در بنیاد شهید و امور ایثارگران می باشد لذا با افتتاح این بخش برای اولین بار در کشور و بکارگیری تیم پزشکی مجرب امید است مشکلات بانوان جانباز قطع نخاعی در این مرکز مرتفع گردد.

در ادامه دکتر عربی به افتتاح بخش کرونایی جانبازان اعصاب و روان نیز در بیمارستان نیایش که با کمک تیم مجرب کادر درمانی برای تمامی جانبازان اعصاب و روان کشور که دچار این ویروس منحوس میشوند آماده ارائه خدمات از لحاظ فیزیکی و روانی می باشد، اشاره کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *