تجلیل از پزشکان بیمارستان روانپزشکی سلمان

به گزارش خبرنگار ایثار از یاسوج، همزمان با روز بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک سید منصور موسوی مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور در بخش‏های مختلف بیمارستان روانپزشکی سلمان یاسوج، با اهداء گل و لوح تقدیر این روز بزرگ را به پزشکان در خدمات‌دهی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران و رفع مشکلات درمانی آنها تبریک وتهنیت گفت.

 

موسوی دراین جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌های پزشکان و با اشاره به اهمیت روز پزشک، اظهار کرد: سلامتی جامعه را مدیون تلاش خالصانه این قشر هستیم، اهمیت ‌پزشکان در مقابله با کرونا نیز در جهان ثابت شد.
وی ادامه داد: وظیفه خود می‌دانیم همزمان با روز پزشک، هر چند ناچیز از زحمات شما پزشکان درخدمت رسانی به مردم وجامعه ایثارگری قدردانی کنیم.

وی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را از نیازهای ضروری خانواده‌های شهدا و ایثارگران برشمرد و گفت: مسئولان بنیاد در ارائه این خدمات تلاش مضاعفی می‌کنند تا دغدغه‌های بهداشتی و درمانی این قشر معظم برطرف شود.
وی افزود: با تمام سختی های موجود در شرایط بحرانی شیوع کرونا ویروس، پزشکان حاضر در بیمارستان روانپزشکی سلمان و سایر مراکز درمانی و بهداشتی استان کهگیلویه وبویراحمد در راه مبارزه و درمان بیماران در این مدت مواجهه با بیماری کرونا الخصوص خدمت به جامعه ایثارگری سنگ تمام گذاشتند و با تمام توان برای سلامت مردم از جان و دل مایه گذاشتند که صمیمانه از همه این عزیزان سپاسگزاری میکنم و امیدوارم در ادامه راه با همکاری یکدیگر و مردم عزیز ، بتوانیم از شر این ویروس رهایی یابیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *