دیدار ریاست بیمارستان میلاد شهریار با نماینده مجلس شورای اسلامی

به گزارش روابط عمومی بیمارستان میلاد شهریار آقای جعفر سالاری ریاست بیمارستان میلاد شهریار با دکتر حسین حق وردی نماینده مردم شریف شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی دیدار نمودند.

در طی این دیدار، آقای سالاری ضمن تسلیت ایام ماه صفر اظهار کردند: خانواده ایثارگران با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند. این عزیزان مایه عزت و آزادی و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

آقای سالاری ادامه دادند: اکنون بیش از سه دهه از پایان دوران دفاع مقدس می گذرد و ملت ایران پایبند به ارزش‏های ایثارگران در برابر دشمنان ایستادگی نموده است.

دکتر حق وردی در ادامه این دیدار عنوان کردند: جانبازان با تقدیم اعضا و جوارح خویش نقش بسزایی در استقلال و عزت این کشور ایفا نمودند، زندگی این عزیزان در راه مجاهدت درراه خدا تقدیم شد.

نماینده شهریار در مجلس افزودند: ملت ما همواره خود را مدیون ایثار و از خود گذشتگی و صبر ایثارگران می‏داند، امروز مفتخریم خدمت گزار این قشر ارزشمند هستیم و امید است بتوانیم خدمتی صادقانه به جامعه ایثارگر ارائه کنیم. تکریم خانواده این عزیزان در همه مجموعه خدمات‌ رسانی کشور نیاز به توجه ویژه و فرهنگسازی خاص دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *