دیدار سردار بوعلی فرمانده ی سپاه فجر با جانبازان بیمارستان جنت شیراز

به گزارش روابط عمومی بیمارستان روانپزشکی جنت شیراز روز سه شنبه ۶ مهرماه سال ۱۴۰۰ مصادف با هفته ی دفاع مقدس سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس به همراه جمعی از مدیران و فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فارس به دیدار جانبازان اعصاب و روان بیمارستان جنت شیراز پرداختند.
در ابتدای مراسم تلاوت چندی از کلام الله مجید آغاز شد، در ادامه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران حجت الاسلام محمدی پور ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و مصادف شدن آن با اربعین حسینی به بیان توضیحاتی در مورد عملکرد بیمارستان پرداختند و سپس جناب آقای امیر حسین نسابه ریاست بیمارستان به بیان مشکلات بیمارستان و جانبازان پرداختند و تقاضای مساعدت و همکاری با فرماندهان سپاه پاسداران در جهت ارتقاء بیمارستان و تعالی اهداف در جهت خدمت به جامعه ی ایثارگری را مطالبه نمودند.
سردار بوعلی نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدا و جانبازان عزیز با همرزمان و همسنگران خود تجدید میثاق نمودند و ضمن گرامیداشت یاد حاج قاسم سلیمانی پای صحبت های تک تک جانبازان نشسته و با فراق بال پذیرای مشکلات این عزیزان شدند و در جهت رفع آن نیز اقدام نموده و مرهمی بر دل آن عزیزان شدند. سردار بوعلی نیز ضمن تقدیر از عملکرد پرسنل خدوم بیمارستان از آنان تقدیر و تشکر به عمل آوردند و با اهدای گل و هدایایی زحمات آنها را بسیار ارزشمند و والا دانستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *