عیادت مدیرکل بیمه تامین اجتماعی استان اردبیل از جانبازان معزز بستری بیمارستان ایثار

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ایثار، همزمان با هفته دفاع مقدس آقای شیرزاده مدیرکل محترم بیمه تأمین اجتماعی استان اردبیل به همراه روسای شعب استان و معاونین با حضور در بیمارستان ایثار اردبیل از جانبازان معزز بستری در بیمارستان عیادت نمودند.

در طی این دیدار صمیمانه که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در محوطه بیمارستان و با حضور مسئولین بیمارستان انجام شد جناب آقای دکتر علی منصور لکورج ریاست بیمارستان ضمن تشکر از حضور مهمانان گرامی، مختصر در رابطه با نحوه پذیرایی از جانبازان معزز اعصاب و روان در این مرکز به مهمانان ارایه نموده و تبریک هفته دفاع مقدس جانبازان معزز اعصاب و روان را یادگاران راستین دوران پرشکوه مقابله در برابر استکبار جهانی دانسته و درد و رنج این عزیزان را ادامه راه سالار شهیدان در واقعه کربلا بیان نمودند. در ادامه آقای شیرزاده مدیرکل محترم بیمه تأمین اجتماعی استان اردبیل نیز ضمن تبریک هفته دفاع مقدس از رشادت و مجاهدات‌های این عزیزان تقدیر نمودند و با بررسی برخی مشکلات جانبازان معزز بستری در رابطه با بیمه آمادگی کامل سازمان مطبوع خود را در حل مشکلات این عزیزان در اسرع وقت اعلام نمودند.

در انتهای برنامه نیز مهمانان با اهدای گل به جانبازان معزز و تشکر از زحمات همکاران بیمارستان این مراسم را افتخاری بزرگ برای مجموعه بیمه تأمین اجتماعی عنوان نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *