حافظی خبر داد: واگذاری فعالیت های درمانی جامعه هدف بنیاد شهید به شرکت متد

مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت متد در دومین همایش تجلیل از همسران جانباز، گفت: قرار است که تمام عملیات مرتبط با درمان جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت متد محول شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت متد در راستای تکریم ایثارگران دومین همایش تجلیل از همسران جانباز با حضور بیش از 50 خانواده در سطح کشور در سه روز متوالی در 15 ، 16، 17 آبان ماه جاری در مجتمع فرهنگی و گردشگری ایثار کردان برگزار گردید. رحمت‌اله حافظی مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت متد در این همایش با اشاره به تاسیس شرکت متد در سال ۱۳۷۲ گفت: این شرکت حدود ۳۰ سال قبل تاسیس شد و با توجه به دستور جناب آقای  دکتر قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار شد که این سازمان به سازمان سلامت کوثر تبدیل شود و رشد ارتقاء یابد.

او با بیان اینکه این شرکت در حال گذار و تبدیل به سازمان سلامت کوثر است از ارائه خدمات بهتر برای آرامش جانبازان و ایثارگران خبر داد و اظهارکرد: قرار است که تمام عملیات مرتبط با درمان جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران به این شرکت محول شود.

حافظی افزود: کلینیک شاهد در تهرانپارس، امداد آمبولانس کوثر برای حمل و نقل درمان ایثارگران، واحد ویزیت در منزل، ۱۰ بیمارستان اعصاب و روان در سطح کشور، مرکز ام آر آی کوثر در تهران از جمله فعالیت‌های بوده که شرکت متد در گذشته داشته است.

او با بیان اینکه علاوه بر این فعالیت‌ها در دوره گذار، ما در حال تدوین اساسنامه جدید شرکت و آیین‌نامه‌های مالی شرکت هستیم تا بتوانیم سطح عملیات‌ها را ارتقاء دهیم، گفت: با توجه به تاکید معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جناب اقای دکتر قاضی زاده هاشمی بیمارستان‌های ساسان و خاتم الانبیاء  به این مجموعه اضافه می شوند. همچنین قریب به ۴۷ مرکز فیزیوتراپی، کاردرمانی، درمانگاه و داروخانه در کنار مرکز توانبخشی ایثار بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده که در حال واگذاری به سازمان سلامت کوثر است.

حافظی ادامه داد: ۱۹۰ مرکز مشاوره ذیل معاونت تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فعالیت می‌کردند که در حال انتقال به این مجموعه است. علاوه بر این حدود یک ماه قبل کلنگ زنی بیمارستان 600 تخت خوابی امام حسین (ع) در شیراز، عملیات صفر تا ۱۰۰ بهره برداری به این مجموعه واگذار شده است،  تا پایان ماه جاری کلنگ ساخت  بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی در اصفهان به زمین زده خواهد شد. تمام این عملیات‌ها نشان می‌دهد که این اقدامات به سازمان سلامت کوثر محول شده است و در این راستا امیدوارم که بتوانیم منشاء ارائه خدمات مطلوب به ایثارگران عزیز باشیم.

مدیرعامل شرکت متد در پایان تاکید کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران یک وظیفه حاکمتی برای ارائه خدمات به جامعه هدف دارد، با تغییراتی که در مجموعه مدیریتی شرکت متد داشتم امیدوارم با ارائه این خدمات بتوانیم با همراهی و همگامی بهینه، آرامش خاطر بیشتری را برای عزیزان ایثارگر و جانباز فراهم کنیم.

در این مراسم همچنین حجت الاسلام سید رمضان موسوی مقدم نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز ضمن خیر مقدم به جانبازان و یادگاران دفاع مقدس، گفت: سلامت روحی و معنوی افراد به میزان ایمان و باور ایمان انها تقویت می شود. در 8 سال دفاع مقدس شاهد بودیم رزمندگان به دلیل باور و ایمان شان در شب عملیات ها حضور داشتند برای همین باید این باورمندی تقویت شود.

گفتنی است از دیگر برنامه های اجرایی در این اردو برگزاری مسابقات ورزشی ( تیر و کمان ، دارت، طناب کشی ، قایق رانی و …) استخر ، موسیقی زنده، بازدید از آتشگاه و اماکن تاریخی و مذهبی و همچنین برنامه  استندآپ کمدی با حضور  هنرمند سرشناس  جناب اقای ماهی صفت بوده است.

در پایان این همایش نیز از همسران جانبازان با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید رمضان موسوی مقدم، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر رحمت اله حافظی مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت متد، محمود پاکدل معاون مددکاری، ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر ، دکتر محمودی معاونت امور حقوقی و مجلس معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، دکتر اسماعیلی مدیرکل امور مجلس وزارت بهداشت، دکتر شادنوش معاون سلامت شرکت متد، دکتر آموزنده معاون توسعه شرکت متد و آقای عظیمیان مشاور و رئیس دفتر حوزه ریاست و دیگر مدیران ارشد تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است در راستای سلامت روانی ایثارگران و جانبازان معزز ،  برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی از دیگر برنامه های آتی این سازمان خواهد بود.

یک پاسخ

  1. باسلام و احترام و آرزوی توفیق برای همه کسانی که دغدغه سلامت جسم وروان خانواده محترم ایثارگران را دارن و با قدم و قلم خود در این راستا فعالیت میکنند بسیار خوشحال شدم از اینکه مراکز مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران به شرکت متد واگذار میشود تا فصل جدیدی در راستای ارائه خدمات روانشناختی به این عزیزان باز شود اینجانب محمد الوندی سرابی که توفیق همکاری بيست و هشت ساله را با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان را در شهرستان‌های تویسرکان _ نهاوند و همدان را دارم از این طرح بسیار کارشناسی شده با تمام وجود حمایت کرده و آمادگی خودرا در این رابط با تمام وجودم اعلام میکنم ضمنا خودم از ایثارگران دوران دفاع مقدس هستم با تشکر دکتر محمد الوندی سرابی تلفن همراه ۰۹۱۸۳۵۰۳۳۴۲ تلفن مطب روانشناسی با مجوز سازمان نظام روانشناسی ۰۸۱۳۲۵۲۶۲۶۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *