مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تهران الکتریک برای سال مالی 1402 برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی شرکت متد، مجمع سالیانه شرکت تهران الکتریک طی نشستی با حضور کلیه سهام داران، دکتر رحمت اله حافظی رییس مجمع، دکتر مقصودی ناظر اول، دکتر افراسیابی ناظر دوم و دیگر مدیران؛ آقای درویشی، مدیرعامل شرکت تهران الکتریک، دکتر آموزنده معاون توسعه و مدیریت منابع، آقای عظیمیان مشاور و رییس دفتر حوزه ریاست، آقای قادری، آقای رحیمی نماینده گروه حسابرسی مفید راهبر در سالن جلسات برگزار گردید.
در ابتدای جلسه، گزارش حسابرسی سال مالی 1402 توسط نماینده گروه حسابرسی مفید راهبر ارائه گردید و در ادامه صورت های مالی، سود و زیان و عملکرد شرکت در سال مالی ۱۴۰۲ مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه اعضای هیات مدیره و اعضای مجمع هر یک در مورد برنامه های عملیاتی و برنامه های آتی و مشکلات و چالش های فعلی شرکت نقطه نظرات خود را ارائه دادند.

دکتر حافظی نظرات خود پیرامون عملکرد و سنوات گذشته و بندهای حسابرسی را بیان کرد،
او افزود :
علاوه بر تامین نیازهای اعلام شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران، شرکت تمهیداتی در برنامه های عملیاتی پیش بینی کند که با افزایش سهم بازار خود، بیش از ۶۰ درصد درآمدهای عملیاتی برای سال ۱۴۰۳ از خارج از گروه وابسته به بنیاد تامین گردد.
برنامه ریزی عملیاتی و بودجه ای با رویکرد افزایش درآمدها و افزایش سودآوری و کمک به شرکت متد در تامین اعتبارات مورد نیاز جامعه هدف، ظرف یک ماه به رییس مجمع ارائه گردد. گرفتن نمایندگی از شرکت های خارجی و فعال در حوزه های تجهیزات پزشکی در دستور کار قرار گیرد و اصلاح فرایندها در حوزه مالی و پیگیری های لازم در خصوص پرونده های مالیاتی و طراحی سیستم های داخلی به نحوی که کنترل های داخلی به نحو احسن اجرایی شود نیز صورت بپذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *