بازدید از درمانگاه محمد رسول الله (ص) شیراز

به گزارش روابط عمومی شرکت متد ششم  اردیبهشت ماه 1403 دکتر شادنوش  معاون سلامت سازمان سلامت کوثر و هیئت همراه از درمانگاه محمد رسوال الله (ص) شیراز بازدید نمودند و در جریان فعالیت های این مرکز قرار گرفتند.

در این بازدید جناب آقای دارابی، مدیرمالی و جناب آقای  بهلولی مسئول دارایی های سازمان سلامت کوثر نیز حضور داشتند.

در نشست برگزار شده و در حاشیه این بازدید دکتر شادنوش ضمن اشاره به اهمیت مساله سلامت و ارائه خدمات درمانی  بهینه به خانواده عزیز ایثارگران گفت: بر اساس سیاست های ابلاغی در خصوص تمرکز  خدمات درمانی و  سلامت  جامعه هدف در سازمان سلامت کوثر، تمامی عملیات مرتبط با درمان مستقیم این عزیزان  به این سازمان محول شده  که در حوزه های مختلف مانند: فیزیوتراپی، کاردرمانی، درمانگاه ها ، داروخانه و مراکز توانبخشی و بیمارستان های اعصاب و روان فعالیت جدیدی را شکل داده است.

همچنین پیوستن مراکز امداد آمبولانس، مشاوره و مراکز توانبخشی تحت پوشش بنیاد شهید در سراسر کشور  در راستای همین شکل گیری جدید است.

دکتر شادنوش در ادامه افزود: امید داریم درمانگاه  محمد رسوال الله (ص) بتواند بیش از پیش در ارائه خدمات درمانی هر چه با کیفیت، با همدلی هر چه بیشتر همکاران در این مرکز به عزیزان ایثارگر و خانواده های آنان موفق باشد. انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *