بازدید مشاور و رئیس دفتر حوزه ریاست از بیمارستان روانپزشکی نیایش

مشاور و رئیس دفتر حوزه ریاست ،  اقای عظیمیان با همراهی مشاور منابع فیزیکی مدیرعامل،  مهندس کلانتریان از بیمارستان روانپزشکی نیایش تهران بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت متد، مشاور و رئیس دفتر حوزه ریاست، اقای عظیمیان با همراهی مشاور منابع فیزیکی،  مهندس کلانتریان،  مدیر پشتیبانی، اقای خسروانی و سرپرست منابع فیزیکی ،سرکار خانم کاووسیان ظهر روز شنبه 18 فروردین 1402 به منظور نظارت بر بخش های بازسازی شده  از این مرکز بازدید کردند.

تیم بازرسی  به همراه دکتر نظری ، ریاست بیمارستان ضمن حضور در بخش های مختلف ( موتورخانه، LAUNDRY، آشپزخانه، بخش های پرستاری و سالن اجتماعات و  …)  از نزدیک در جریان روند کار قرار گرفتند.

گفتنی است  اقای عظیمیان در ادامه این دیدار با حضور در بخش هاجر با  بانوان جانباز نخاعی این بخش دیدار و گفت و گو کردند و ضمن تبریک سال نو ، مقدمات برنامه های اردویی تفریحی را در دستور کار قرار دادند.

یک پاسخ

  1. این بندگان خدا،بیماران اعصاب و روان که مریضیشون پیچیده و سخت هست جز خدا یارو یاوری ندارند ،و همه باید دست به دست هم بدند تا امید و انگیزه این بیماران در کشور از بین نره،برای این دسته از افراد کلاسهای مختلفی برگزار شه و اعتماد بنفس این افراد بیمه شه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *