انتصاب مدیرکل حراست شرکت متد

جناب اقای  کاظمی به سمت مدیر کل حراست شرکت متد منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت متد صبح روز چهارشنبه 27 دی ماه 1402 با حضور سید منصور هاشمی، رئیس مرکز حراست بنیاد شهید و امور ایثارگران  ، دکتر حافظی مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت متد، دکتر شادنوش معاون سلامت، دکتر آموزنده معاون توسعه مدیریت و منابع، و جناب اقای عظیمیان رئیس دفتر و مشاور حوزه ریاست و دیگر مدیران سازمان سلامت کوثر ، طی حکمی  کاظمی به سمت سرپرستی اداره کل حراست شرکت متد منصوب شد.

در این جلسه سید منصور هاشمی با اشاره به حفظ دستاوردهای انقلاب در سازمان ها افزود: مهم ترین رسالت حراست در دستگاه های اجرایی صیانت از سرمایه انسانی، املاک و اسناد و مراقبت از آن سازمان می باشد. پیشگیری، پیش‌بینی و پیگیری سه اصل مهم در مجموعه حراست است.

قانون گرایی و مسئولیت پذیری و الگو بودن در فضای سازمان ها ‌ از وظایف  حراست می باشد و باید به همه زوایا اشراف داشته باشد.

کاظمی سرپرست جدید شرکت متد نیز در این نشست با تشکر از حسن اعتماد صورت گرفته، اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد با تعامل با تمامی مدیران ستادی و مراکز در خدمت خانواده ایثارگران باشیم. هدف ما حفاظت و صیانت و نگهداری شان خانواده شهدا و ایثارگران می باشد.

گفتنی است در این مراسم از زحمات جناب اقای دکتر زعیم در زمان تصدی مسئولیتشان تقدیر و تشکر بعمل آمد و جناب اقای کاظمی به عنوان سرپرست جدید اداره کل حراست منصوب گردید.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *