اولین گردهمایی خیرین بیمارستان روانپزشکی نیایش با حضور مدیران ارشد شرکت متد

به گزارش روابط عمومی شرکت متد و به نقل از بیمارستان روانپزشکی نیایش، اولين گردهمايي خيرين بيمارستان روانپزشكي نيايش با حضور  معاون سلامت شرکت متد، دکتر شادنوش، مشاور و رئیس دفتر حوزه ریاست، جناب اقای عظیمیان و جمعي از مديران بيمارستان در روز دوشنبه مورخ 16 بهمن 1402 برگزار گرديد.

در اين مراسم دكتر علي نظري رياست بيمارستان ضمن خير مقدم به خيرين ارجمند حاضر در جلسه و تشكر از همراهي و همكاري ايشان در راستاي خدمت به جانبازان معزز اعصاب و روان گزارشي از مبالغ و اقلامي كه در طول سال به بيمارستان اهدا گرديده ارائه نمودند.

وی  با بيان برنامه هاي تدوين شده در راستای ارتقا و  توسعه بيمارستان و افزايش كيفيت خدمات  خواستار ادامه همكاري خيرين گرديد.

دكتر شادنوش، معاون سلامت شركت متد از زحمات همه عزيزان و خيرين كه تا كنون در صحنه بوده اند و بهترين ساعات عمرشان را صرف خدمت به جانبازان بيمارستان كرده اند، تشکر و  قدردانی نمودند.

دکتر شادنوش بيمارستان روانپزشكي نيايش را يكي از مراكز مهم بستري و نگهداري از جانبازان اعصاب و روان دانست و افزود: اين بيمارستان با فعال بودن بخش خيرين و فعاليت هاي خيرخواهانه ساير مراكز و سازمان ها، كمبودها را كمتر احساس مي كند.

گفتنی است در پایان این جلسه با حضور در بخش های بیمارستان با جانبازان معزز از نزدیک دیدار و گفت و گو کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *