بازدید مدیرکل بنیاد شهید و رئیس کل دادگستری استان اردبیل از جانبازان بستری بیمارستان ایثار

به گزارش ایثار، داور نوری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل و حجت‌الاسلام کثیرلو رئیس کل دادگستری استان اردبیل به همراهی آفاقی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، حجت‌الاسلام سعادتی مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در بنیاد استان، معافی ثانی رئیس دفتر و روابط عمومی بنیاد استان و بایرامی سرپرست بیمارستان ایثار با جانبازان اعصاب و روان بستری در بیمارستان ایثار اردبیل دیدار کردند.
در طی این دیدار داور نوری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ابتدا گزارشی از آمار جانبازان اعصاب و روان بستری در بیمارستان ایثار و امکانات این مرکز درمانی ارائه کرد و گفت: تکریم جامعه معظم ایثارگری و به ویژه جانبازان اعصاب و روان راهکار مناسبی در جهت قدردانی از فداکاری و از خود گذشتگی این عزیزان است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان امنیت و استقلال نظام اسلامی را مهمترین ره‌آورد ایثارگران دانست و افزود: اثرگذارترین خدمتی که می‌توان به جانبازان گرانقدر اعصاب و روان ارائه داد، تجهیز و افزایش تخت‌های بیمارستان ایثار و تأمین منابع لازم جهت تکمیل بخش توانبخشی در این مرکز است که نیاز به همّت مسئولان عالی استان و تمامی دستگاه های اجرایی دارد و مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تمام تلاش خود را به کار گرفته و با رایزنی مکرر با مسئولان ذیربط، در صدد بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از این مرکز است.
حجت‌الاسلام کثیرلو رئیس کل دادگستری استان نیز با تأکید بر جایگاه رفیع و ویژه ایثارگران در جامعۀ اسلامی افزود: امنیت مهمترین دارایی یک جامعه است و جانبازان گرانقدر در دوران هشت سال دفاع مقدّس، جان و سلامتی خود را فدا کردند تا ما بتوانیم در کشور عزیز ایران اسلامی در کمال آرامش و امنیت زندگی کنیم.
رئیس کل دادگستری استان اردبیل رسیدگی ویژه به ایثارگران را مهمترین شیوه تکریم این قشر شریف دانست و تصریح کرد: جانبازان اعصاب و روان آسیب‌پذیرترین قشر جامعه ایثارگری هستند و نیاز به توجه ویژه دارند تا امور درمانی آنها با مشکلی مواجه نشود؛ در همین راستا، علاوه بر بنیاد شهید و امور ایثارگران، باید سایر دستگاه‌ها و مراکز درمانی نیز تلاش کنند تا تجهیزات مورد نیاز این عزیزان فراهم شود.
در ادامه، رئیس کل دادگستری استان و مدیرکل بنیاد استان و حاضران در فضایی صمیمانه با جانبازان گرانقدر بستری در این مرکز دیدار و مشکلات و درخواست‌های این عزیزان را از نزدیک بررسی کردند. انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *