برگزاري جلسه هيأت عامل بيمارستان ها در بيمارستان روانپزشكي نيايش

به گزارش روابط عمومی شرکت متد و به نقل از بیمارستان ، با توجه به لزوم برگزاري جلسات هيأت عامل بيمارستان ها در اعتباربخشي سالانه و با توجه به اهميت برگزاري اين جلسات در ارائه خط مشي اين مراكز، جلسه هيأت عامل بيمارستان ها در روز يكشنبه مورخ 1402/05/22 با حضور  اصحاب كريمي مدير كل محترم بنياد شهيد و امور ايثارگران تهران بزرگ، حقي معاون محترم توسعه و منابع انساني بنياد شهيد و امور ايثارگران تهران بزرگ، اكبري رئيس حوزه رياست و روابط عمومي بنياد شهيد و امور ايثارگران تهران بزرگ، دكتر كيا معاونت محترم درمان بنياد شهيد و امور ايثارگران تهران بزرگ، دكتر مهدي شادنوش معاونت محترم سلامت شركت متد، دكتر ضياء رئيس بيمارستان روانپزشكي صدر برگزار گرديد.

در ابتدای جلسه دكتر نجارزادگان رياست بيمارستان ضمن خير مقدم،  گزارشی در خصوص خدمات ارائه شده به جانبازان اعصاب و روان بستري در اين بيمارستان و همچنين اقدامات انجام شده مطالبي را ارائه کرد.

در ادامه اصحاب كريمي، مدير كل محترم بنياد شهيد و امور ايثارگران تهران بزرگ در خصوص تعيين تكليف بخش هاجر افزود:   این بخش در بیمارستان  نياز به بررسي بيشتر و تصميم گيري نهايي دارد، همچنين در خصوص همكاري يا عدم همكاري مددكاران اجتماعي بنياد شهيد اظهار داشت كه با توجه به اجراي طرح سپاس(بازديد از خانواده شهداء و جانبازان) و حجم بالاي اين بازديدها، انتظار همكاري از اين مددكاران امكان پذير نمي باشد.

دكتر مهدي شادنوش، معاون سلامت شركت متد در خصوص ضرورت تعيين تكليف بخش هاجر و دريافت امكانات جهت جانبازان قطع نخاعي اين بخش از بنياد شهيد و امور ايثارگران، ضرورت كسب حمايت هاي بيمه اي و قرارداد با ساير بيمه ها و همچنين ضرورت تعامل بيشتر با اداره كل بنياد شهيد و بازديد مديران و معاونين اين اداره از بيمارستان هاي نيايش و صدر توضیحاتی را ارائه کرد.

دكتر ضياء بشرحق، رئيس بيمارستان روانپزشكي صدر در خصوص ضرورت تشكيل و اجراء يك سيستم جامع نگر جهت پيگيري وضعيت جانبازان اعصاب و روان و تعامل بيشتر مددكاران اجتماعي بنياد شهيد در اين راستا، ضرورت وجود يك آسايشگاه جهت اسكان جانبازان آسايشگاهي و همچنين ضرورت تجهيز آمبولانس هاي كوثر به كارشناسان حرفه اي جهت انتقال جانبازان اعصاب و روان حاد به بيمارستان ها نیز مطالبی را عنوان نمود.

دكتر كيا، معاونت محترم درمان بنياد شهيد و امور ايثارگران تهران بزرگ،  با اشاره به بستری شدن جانبازانی که بدون همراه هستند افزود: در خصوص بستري  بانوان جانباز  بدون همراه و خانواده و همچنين تعيين تكليف جانبازان اعصاب و روان خانم با توجه به بسته شدن بخش زنان بيمارستان روانپزشكي نيايش، درخواست همكاري بيشتر را داشتند.

در پايان  جلسه مقرر گردید  براي هر يك از بيمارستان هاي روانپزشكي نيايش و صدر، يك نفر بعنوان قيم قانوني جانبازان جهت رسيدگي به مسائل و مشكلات درماني ايشان انتخاب گردد و بعد از آن كليه امور درماني جانبازان بدون همراه و خانواده و يا جانبازاني كه خانواده هيچگونه همكاري ندارد، از قبيل بستري، ترخيص، انتقال به ساير مراكز درماني و امضاء رضايت آگاهانه و .. بر عهده ايشان باشد. همچنین جلسات هيأت عامل بيمارستان ها بصورت فصلي برگزار گردد و در خاتمه در خصوص جانبازان اعصاب و روان خانم، با بيمارستان مصطفي خميني مذاكره و تفاهم نامه انعقاد گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *