برگزاری جلسه آمبولانس در شرکت متد

به گزارش روابط عمومی شرکت متد شنبه 2 دی ماه جلسه ای با حضور مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت متد دکتر رحمت اله حافظی و جناب اقای عظیمیان مشاور و رئیس دفتر شرکت متد و سرپرست امداد آمبولانس سرکار خانم عبدالملکی و جناب اقای مهیار و جمعی از رانندگان در سالن جلسات برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه سرکار خانم عبدالملکی سرپرست مرکز امداد آمبولانس ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان در چندین ماه گذشته و افتتاح پایگاه های آمبولانس در سراسر کشور، از حمایت های دکتر حافظی مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت متد قدردانی نمود.

در ادامه دکتر رحمت اله حافظی ضمن تبریک روز حمل و نقل به رانندگان ناوگان آمبولانس کوثر اظهار داشت: دلیل نامگذاری این روز این است که در سال 1362 با توجه به فرمان امام رحمت اله علیه و بسیج پیامی را برای رانندگان سراسر کشور ابلاغ کردند که مایحتاج و مواد ضروری مورد نیاز مردم در بنادر جنوبی است و نیازمند به کمک جهت ارسال در سراسر کشور می باشد و بدین مناسبت این روز را روز ملی حمل و نقل نامیدند.

دکتر حافظی افزود: باتوجه به تغییر سیاست ها در بنیاد شهید و امور ایثارگران بخشی از عملیات درمانی به شرکت متد واگذار شده است. در طی بازدید اردیبهشت ماه سال جاری از مراکز امداد آمبولانس و بررسی وضعیت تجهیزات و ملزومات آمبولانس ها  نقطه تحولی جهت بهبود وضعیت ناوگان آمبولانس به وجود آمد که در حال حاضر در سراسر کشور پایگاه های آمبولانس افتتاح گردیده است.

گفتنی است در پایان این نشست دکتر حافظی با اهدا هدیه ای از زحمات رانندگان شاخص برتر مرکز امداد آمبولانس تقدیر و تشکر بعمل آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *