برگزاری وبینار هیئت عامل بیمارستان سلمان یاسوج

به گزارش متد، اولین نشست هیئت عامل بیمارستان سلمان یاسوج ظهر روز چهارشنبه 18 خردادماه با حضور مدیرکل محترم حراست شرکت متد جناب آقای غلامی نژاد به عنوان نماینده شرکت، مدیرکل محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران استان جناب آقای پارسیان نژاد و معاونت درمان استان جناب آقای هرمزپور و سرپرست بیمارستان سلمان یاسوج و دیگر مدیران اجرایی جناب آقای اسدی مدیر مالی و آقای اشکیل مدیر اداری در ستاد شرکت متد برگزار گردید.

مدیر کل محترم حراست شرکت متد در طی این جلسه افزودند: در راستای سخنان و دستورات ریاست محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران جناب آقای دکتر قاضی زاده بازدیدهای دوره ای از مراکز تابعه در راستای پیشبرد خدمت رسانی به جامعه ایثارگری و بهتر شدن این خدمات در دستور کار قرار گرفته است. در طی این بازدیدها استان های محروم در اولویت خواهند بود و رسیدگی به مسائل و مشکلات آنان از لحاظ ( نیروی انسانی ، اشتغال، آموزش، بررسی تجهیزات و امکانات مورد استفاده و …) از اهم برنامه ها خواهد بود.

گفتنی است در طی این جلسه جناب آقای روان آور ضمن طرح مسائل و مشکلات موجود در راستای رسیدگی به امور درمانی جانبازان، و امورات بیمارستان و محدودیت‌های موجود  درخواست رسیدگی وهمکاری در جهت تسریع و تسهیل در ارائه خدمات را  داشتند. انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *