تودیع و معارفه سرپرست مرکز ارتز و پروتز کوثر تهران

مهندس اسدی به سمت سرپرستی مرکز ارتز و پروتز کوثر تهران منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت متد ظهر روز شنبه 30 دی ماه 1402 مراسم تودیع و معارفه سرپرست مرکز ارتز و پروتز کوثر تهران با حضور دکتر مهدی شادنوش معاون سلامت، جناب اقای عظیمیان، مشاور و رئیس دفتر حوزه ریاست، مهندس کبیری و دیگر کارشناسان این مرکز برگزار گردید.

در این مراسم از زحمات مهندس کبیری در زمان تصدی مسئولیتشان تقدیر و تشکر بعمل آمد و جناب مهندس اسدی به عنوان سرپرست جدید این مرکز منصوب گردید.

دکتر شادنوش در این جلسه با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به جانبازان افزود: ارائه خدمات درمانی به جانبازان باید از اصول و اولویت های هر سازمان باشد. وظیفه ما ارائه خدمت به جامعه ایثارگری با حفظ کرامت و شان این عزیزان است. مهندس اسدی سال ها در این مرکز فعالیت داشته‏ اند و امید است با توجه به تجارب گسترده ایشان و همکاری خدومان این مجموعه انتظارات جانبازان بیش از پیش محقق شود.

مهندس اسدی ضمن تشکر از اعتماد دکتر حافظی عنوان کرد: در مجموعه ارتز و پروتز توانایی علمی و فنی کارشناسان بسیار بالا می باشد. ما در همکاری با دانشگاه ها و شرکت در سمینارهای علمی سابقه ای بس دیرینه داریم. بازفعال سازی اردوهای علمی تفریحی، دعوت از دانشجویان دانشگاه های برتر و ارائه خدمات در بخش ساخت و تعمیر ارتز و پروتز، چشم ، سمعک و …. به صورت مستمر از  اولویت های این مرکز می باشد. در حال حاضر شانی جز رسیدگی به جانبازان و رضایت مندی این عزیزان در وظیفه خادمین وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *