جلسه شوراي مراكز استان فارس در بیمارستان جنت شیراز

به گزارش روابط عمومي بيمارستان روانپزشكي جنت شيراز  روز يكشنبه دهم مهرماه  جلسه ي شوراي مراكز استان فارس با حضور سردار بياني مدير كل محترم بنياد شهيد و امور ايثارگران استان فارس در این مرکز برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور جناب اقاي سفيد فرد معاونت توسعه بنياد شهيداستان فارس ، جناب اقاي دلاوري معاونت بانك دي ،جناب آقاي دشتي رياست بيمه ي دي جناب اقاي محمدي رياست درمانگاه محمد رسول الله،جناب اقاي استوار رياست اداره اشتغال بنياد شهيد ، جناب اقاي جوانمردي رياست موسسه ايثار،جناب آقاي سلطاني رياست روابط عمومي بنياد و جناب آقاي خطيبي رياست صندوق شاهد بنياد شهيد و امور ايثارگران استان فارس حضور داشتند، با قرائت چندي از كلام الله مجيد در ساعت ۱۴ در محل كاردرماني بيمارستان جنت برگزار و ریاست بیمارستان با معرفي شركت متد و خدمات اين مجموعه در شوراي مراكز  به بيان خدمات و اقدامات بيمارستان و شركت متد طي سنوات گذشته پرداختند.

در پايان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن ملاقاتي دوستانه و صميمانه با جانبازان بستري در این مرکز با آنها به گفت و گو پرداختند و قول مساعدت و همکاری جهت رسیدگی به مشکلات را دادند. انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *