در بازدید استاندار البرز و مدیرعامل شرکت متد از بیمارستان امام خمینی البرز تاکید بر تامین منابع مورد نیاز بیمارستان عنوان شد

در بازدید از بیمارستان امام خمینی  بر ضرورت استفاده از ظرفیت های بیمارستان امام خمینی البرز  و تامین منابع مورد نیاز تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت متد،  صبح امروز جلسه ای جهت برطرف شدن مشکلات موجود در بیمارستان امام خمینی البرز و اخذ مجوزهای لازم و تامین منابع مورد نیاز این مرکز درمانی  با حضور مجتبی عبدالهی استاندار البرز و دکتر حافظی مدیرعامل شرکت متد و دکتر شادنوش معاون درمان شرکت متد در محل ساختمان بیمارستان امام خمینی  برگزار شد.

بعد از این جلسه مجتبی عبدالهی به همراه رحمت اله حافظی از بیمارستان امام خمینی البرز  بازدید کردند.

عبداللهی بعد از بازدید با بیان اینکه  این مرکز  درمانی با بیمارستان های فوق تخصصی از نظر تجهیزات رقابت می کند، افزود: دستگاه های موجود در بیمارستان امام خمینی البرز که در بخش های قلب فعال است از پیشرفته ترین دستگاه ها است. در این چندین ماه اخیر که بیمارستان فعالیت خود را از سر گرفته، اتفاقات بسیار خوبی در این مرکز رقم خورده است.

او با اشاره به اینکه کسی تصور نمیکرد  با وجود مشکلاتی همچون نارضایتی کارکنان، مطالبات کادر درمان و پزشکان و شکایت های متعدد از این مرکز درمانی ،  این مسایل به سرعت رفع شود، اعلام کرد:  این مرکز در گذشته خدمات قابل توجهی را به مردم داده است و در حال حاضر امیداور هستیم این مجموعه در آینده نزدیک بتواند از تمام ظرفیت بالقوه خود استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *