دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر صمت با جانبازان بیمارستان تخصصی نیایش

هشتم مهر ماه جناب دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جناب آقای سید رضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن بازدید از بیمارستان نیایش با جانبازان دیدار و گفت و گو کردند. رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن بازدید از تمامی بخش های بیمارستان در جریان مسایل و مشکلات این جانبازان قرار گرفتند.

در طی این دیدار صمیمانه معاون محترم رییس جمهور و رییس بنیاد شهید تاکید کردند: بسیاری از مشکلات این عزیزان علاوه بر بنیاد شهید به وزارتخانه ها و دستگاه های دیگر اجرایی نیز مربوط می شود که امید است با همکاری دوستان خدمات شایسته و در خور شان این ایثارگران به آنها ارایه دهیم.

معاون رئیس جمهور افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران در صدد برنامه ریزی برای بازدید اعضای هیات دولت از بیمارستان ها و آسایشگاه ها و دیدار با ایثارگران است تا مدیران دستگاه های مختلف کشور در جریان مسائل جامعه ایثارگری قرار بگیرند.

در ادامه این دیدار وزیر صمت افزودند: با تاکید رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مقرر شده است به صورت ویژه برای تامین اقلام و تجهیزات توانبخشی جانبازان برنامه ریزی کنیم.

انتهای پیام./

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *