دیدار نماینده ولی فقیه شهریار از جانبازان بستری در بیمارستان روانپزشکی میلاد شهریار

به گزارش روابط عمومی شرکت متد و به نقل از بیمارستان ،  فرماندهی لشکر ۲۳ متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امیرسرتیپ اکبر نجفی، امام جمعه شهریار حجت الاسلام والمسلمین حسینی با ایثارگران و جانبازان بستری در بیمارستان میلاد شهریار دیدار کردند.

در طی این دیدار نماینده ولی فقیه با بازدید از بخش های درمانی افزود:  جانبازان یادگاران ارزشمند جبهه های نبرد و هشت سال دفاع مقدس هستند.حضور پر برکت جانبازان در جامعه تداوم بخش آرمان های دفاع مقدس بوده و نسل های آینده را با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام آشنا می کند و حفظ روحیه ایثارگری و توجه به اخلاقیات در جامعه عامل ماندگاری انقلاب و صلابت و اقتدار نظام خواهد بود.

درکی رئیس بیمارستان میلاد شهریار ضمن خوشامدگویی به مهمانان با تقدیر از جانبازی ها و رشادت های رزمندگان اظهار داشتند: این مرکز  سال های متمادی است که میزبان جانبازان و ایثارگران کشورمان از اقصی نقاط کشور است. ایشان با اشاره به افزایش خدمات دهی به بیماران عنوان کرد: ما در بیمارستان میلاد مفتخر پذیرای بیش از 70 جانباز و بیمار اعصاب و روان هستیم که به یاری خداوند خدمات درمانی به عموم مردم با اضافه شدن اورژانس، کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی، دندانپزشکی، آزمایشگاه و فیزیوتراپی با تعرفه دولتی در این مرکز  در حال گسترش می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *