عیادت رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از بیمارستان سلمان یاسوج

به گزارش روابط عمومی شرکت متد و به نقل از بیمارستان سلمان،  رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ، حجت‌الاسلام والمسلمین  احمد صالحی با همراهی مدیر کل بازرسی استان و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در بیمارستان سلمان حضور پیدا کردند  و با جانبازان در این مرکز دیدار و گفت و گوی صمیمانه داشتند. 

در این دیدار ریاست بیمارستان با بیان اینکه رشادت ها و ایثارگری های جانبازان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس بی مثال و بی مانند است افزود: آسایش و آرامش امروز میهن عزیزمان مدیون از خود گذشتگی های این عزیزان است.  ایشان ضمن تقدیر از حمایت های بی دریغ دکتر حافظی مدیر عامل محترم شرکت متد و تیم مدیریتی شان افزود : بیمارستان سلمان در طول سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در زمینه پرداخت مطالبات پرسنلی و بروزرسانی تجهیزات پزشکی جهش و روند رشد بسیار خوبی را داشته است.

 حجت الاسلام و المسلمین صالحی با بیان اینکه مسئولان  باید ساعاتی را شخصا برای حضور در میان مردم و نظارت بر نحوه دریافت درخواست های این عزیزان اختصاص دهند، تصریح کرد: مردم انتظار دارند تمامی مسئولین ستادی و استانی آیینه‏ ی تمام نمای رئیس جمهور در ارتباط با ولی نعمتان نظام و حل مشکلات آنان باشند.
وی افزود شما جانبازان و ایثارگران حق بزرگی بر گردن همه ما دارید و ملت ایران نیز ملت قدردانی نسبت به شما ایثارگران و خانواده‌ معظم شهدا هستند. دیدار با شما همیشه روحیه بخش است، و احترام جامعه نسبت به ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس، نشان می‌دهد که ملت ایران زنده و قوی است؛ پای عهد و آرمان خود ایستاده و به ارزش‌های مکتبی پایبند است. 

ایشان ضمن بازدید از بیمارستان روانپزشکی سلمان یاسوج و دیدار و گفت و گو با جانبازان بستری قول مساعدت و همکاری جهت مرتفع نمودن و رفع برخی از مشکلات بیمارستان را با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور و دیگر سازمان های ذیرربط دادند. 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *