عیادت مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره سازمان سلامت کوثر از جانبازان بستری در بیمارستان فجر تبریز به مناسبت فرا رسیدن روز جانباز

دکتر رحمت الله حافظی، مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره سازمان سلامت کوثر همزمان با سالروز ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، ضمن بازدیدِ از پیش اعلام نشده از بیمارستان‌ تخصصی اعصاب و روان فجر تبریز، از تعدادی از جانبازان سرافرازِ دفاع مقدسِ بستری در این بیمارستان عیادت کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت متد،  در این بازدید و عیادت های صمیمی که بعدازظهر روز چهارشنبه 25 بهمن ماه 1402 با همراهی دکتر حجت شجاعی رئیس بیمارستان فجر تبریز صورت گرفت، رحمت الله حافظی با اهدای گل از جانبازان تقدیر کرد.
دکتر حافظی ضمن عیادت از جانبازان بستری در بیمارستان فجر تبریز، از روند درمان این عزیزان و چگونگی ارائه خدمات درمانی و بیمارستانی به آنان مطلع شد.
حافظی همچنین از واحدها و بخش های مختلف بیمارستان فجر تبریز بازدید کرد و روند ارائه خدمات درمانی و بیمارستانی در این مجموعه را مورد ارزیابی قرار داد.

مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره سازمان سلامت کوثر در جریان این بازدید، ضمن گفت وگو با پزشکان، پرستاران و کادر درمانیِ بخش جانبازان بیمارستان فجر تبریز، از زحمات و تلاش‌های آنان برای ارائه خدمات به جانبازان سرافراز اعصاب و روان دوران دفاع مقدس قدردانی کرد.

دكتر حجت شجاعی، رئیس بیمارستان فجر تبریز در این گفت وگو ضمن خیرمقدم به مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره سازمان سلامت کوثر، در خصوص نحوه خدمت رسانی بیمارستان به جانبازان و ایثارگران اعصاب و روانِ ناشی از جنگِ بستری در بیمارستان گزارشی ارائه کرد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *