مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره سازمان سلامت کوثر در نمایشگاه «روایت خدمت»: احیای بیمارستان امام خمینی(ره) کرج و احداث پایگاه امداد آمبولانس از مهمترین دستاوردهای سال جاری بود

مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره سازمان سلامت کوثر در نمایشگاه «روایت خدمت» گفت:احیای بیمارستان امام خمینی(ره) کرج و احداث پایگاه امداد آمبولانس از مهمترین دستاوردهای سال جاری بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت متد و به نقل از  «ایثار»، رحمت اله حافظی، مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره سازمان سلامت کوثر در نمایشگاه روایت خدمت در خصوص مهمترین دستاوردهای این سازمان اظهار کرد: در ابتدا به دو موضوع می‌توانیم اشاره کنیم، احیای بیمارستان امام خمینی(ره) کرج که یکی از دستاوردهای مهم بود این مجموعه طی سال گذشته تعطیل شده بود و در حال حاضر با ظرفیت 65 درصد اشغال تخت فعالیت می‌کند و سی تخت ویژه این بیمارستان نیز بطور کامل فعال شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی افزود: بخش سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی (ره) کرج که  بسیار خوب و در استان  منحصر به فرد است مجددا فعال شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است .

حافظی ادامه داد: از طرف دیگر ما طی سی سال گذشته فقط یک پایگاه امداد آمبولانس در تهران داشتیم، اما طی پنج ماه گذشته، 15 پایگاه امداد آمبولانس در سطح کشور دایر کردیم که تا پایان ماه جاری هم دو پایگاه به این لیست اضافه خواهد شد و در مجموع 17پایگاه استانی خواهیم داشت.

مدیرعامل و نایب رییس هیئت مدیره سازمان سلامت کوثر خاطرنشان کرد: تجمیع مراکز درمانی پراکنده‌ای که در حوزهای مختلف بنیاد داشتیم صورت پذیرفت و این مراکز در حال انتقال به سازمان سلامت کوثر می باشد..

حافظی افزود: از 28 بهمن ماه تاکنون مراکزی که در اختیار موسسه توانبخشی ایثار بوده است در شهرهای اراک، همدان، سنندج، کرمانشاه، خرم آباد، ایلام، سمنان، شهرکرد، بجنورد ، بندرعباس، زاهدان، کرمان ، بوشهر و ارومیه طی بیست روز گذشته توسط یک تیم عملیاتی تحویل گرفته شد و فردا هم بیرجند را تحویل خواهیم گرفت.

مدیرعامل و رییس هیئت مدیره سازمان سلامت کوثر افزود: تا 28 اسفند ماه سایر مراکزی که خارج از مجموعه سازمان سلامت کوثر بوده و در حوزه درمانی فعالیت می‌کردند به سازمان سلامت کوثر منتقل می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *