مشاور و رئیس دفتر حوزه ریاست سازمان سلامت کوثر با حضور در غرفه سازمان سلامت کوثر: برگزاری اردوهای سیاحتی، زیارتی و درمانی جانبازان / تمام امکانات سلامتی در راستای ارتقاء سطح نشاط و شادابی خانواده معظم ایثارگران

به گزارش روابط عمومی شرکت متد و به نقل از ایثار، علی اصغر  عظیمیان، مشاور و رئیس دفتر حوزه ریاست با حضور در غرفه سازمان سلامت کوثر در نمایشگاه آخرین دستاوردها و اقدامات بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود:  در سال جاری 5 همایش در مراکز مختلف  برای جانبازان و خانواده‌های این عزیزان برگزار شد.

وی با اشاره به برنامه‌ها و عملکرد این معاونت، گفت: برنامه و همایشی برای جانبازان کانادین در سال 1402 داشتیم و تقریبا 5 همایش مختلف در مراکز مختلف  برای جانبازان و خانواده‌های جانبازان برگزار شد. این برنامه در سال  1403 استمرار دارد. بعد از پایان ایام ماه مبارک رمضان برای بانوان  ضایعه نخاعی برنامه اردویی داریم که  در شیراز و مشهدا برگزار می شود.

وی افزود: همین طور با توجه به افزایش ماموریت های شرکت متد (بازدیدهای  سرزده و میدانی) به همراه معاون سلامت سازمان سلامت کوثر ، دکتر شادنوش،  از مراکز درمانی تابعه در راستای  بهبود خدمات کیفی ایثارگران عزیزمان را داشتیم که نظارت بر مراکز درمانی  همچنان  در سال 1403  به دفعات مختلف  ادامه دارد.

وی با اشاره به بحث کار درمانی برای جانبازان گفت: امکانات مراکز کار درمانی به روز شده است و فعالیت هایی نظیر نقاشی ، سفال گری، چرم دوزی و تقریح درمانی، موسقی درمانی ، آموزش های فردی و گروهی با هدف ارتقاء سطح شادابی و نشاط در بیمارستان های روانپزشکی انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *