مشکل درمان ایثارگران به صورت خاص مورد توجه است

دکتر پورحاج رضایی مدیرکل حسابرسی و امور مجامع بنیاد شهید و امور ایثارگران در نشست مدیران و روسای سازمان سلامت کوثر ضمن بیان اهمیت درمان ایثارگران معزز در نظام سلامت کشور افزود: در بنیاد شهید و امور ایثارگران حوزه سلامت پر دغدغه ترین موضوعات مطرح شده می باشد و مشکل درمان ایثارگران به صورت خاص مورد توجه است.

خدمت به ایثارگران عزیز وظیفه ما است و انشاالله بتوانیم با تعامل و انسجام بیشتر در عین خدمت رسانی، بهره وری بالاتری در تمامی امور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امور مربوط به اجرای درمان ایثارگران به سازمان سلامت کوثر محول شده است افزود: کلیه مراکز درمانی که در بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت جزیره ای بودند اعم از مراکز توانبخشی ، اعصاب و روان، شرکت تهران الکتریک ( تامین کننده تجهیزات پزشکی) تحت مدیریت واحد سازمان سلامت کوثر در قالب اساسنامه جدید قرار خواهند گرفت که شرکت متد یکی از شرکت های تحت پوشش این سازمان خواهد بود.

دکتر پورحاج رضایی ضمن اشاره به خودگران بودن منابع مالی در این سازمان افزود: سیستم نظام مالی در حوزه سلامت در تمامی بخش های مختلف در سطح کشور به صورت خودگردان اداره می شود و انتظارات بنیاد شهید از سازمان سلامت کوثر اصلاح نظام ساختاری و تعرفه ای و هزینه ای در این مجموعه می باشد.

وجود یکپارچگی نظام مالی و ثبت اسناد مالی، سیستم جامع حسابداری و کنترل های داخلی از مواردی است که باید در این سازمان در دستور کار قرار بگیرد تا نقاط ضعف در حوزه اهراز درآمدهای مالی سازمان برطرف گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *