مهم ترین حوزه خدمت در بنیاد شهید حوزه درمانی است

به گزارش روابط عمومی شرکت متد، حجت الاسلام حسن زاده نامقی در همایش مدیران و روسای سازمان سلامت کوثر در 16 دی ماه جاری بیان کرد: امام جواد (ع) در روایتی فرمود: زیارت پدرم امام رضا (ع) افضل از حج عمره و با فضیلت از زیارت امام حسین (ع)  است. خدارا شاکر هستیم که امروز زائر امام رضا (ع) هستید و سفارش ایشان به مهمان نوازی است. ضمن شکرگزاری زیارت امام رضا (ع) توفیق خدمت در افضل بنیادها، بنیاد شهید و امور ایثارگران هم نصیبمان شده است.

مدیرکل استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه مهم ترین حوزه  خدمت در بنیاد شهید حوزه درمانی است  افزود: در حال حاضر تجمیع فعالیت های درمانی در سازمان سلامت کوثر صورت گرفته است. یکی از مشکلات حاضر در حوزه خدمت رسانی به ایثارگران به روز شدن تجهیزات بیمارستان امام خمینی مشهد و درمانگاه شاهد، ارتز و پروتز استان خراسان رضوی است که در بهترین موقعیت مشهد واقع می باشد.

مدیرکل حراست سازمان سلامت کوثر، دکتر زعیم کهن در این نشست افزود: کلیه پرسنل شاغل در مراکز باید تعرفه حراستی آنها تکمیل شود. ما دو نوع تعرفه داریم، یکی عمومی و دیگری تعرفه مشاغل حساس است. تعرفه عمومی برای تمامی افراد می باشد اعم از قراردادهای ماهانه، سالیانه و ساعتی و تعرفه مشاغل حساس نیز برای شغل های با حساسیت بالا می باشد.

دکتر زعیم کهن با اشاره به کنترل داخلی سیستم های حفاظت و فناوری اطلاعات در مراکز افزود: واحدهای فناوری اطلاعات بیمارستان ها و دیگر مراکز تابعه جهت عقد قرارداد نرم افزارهای خود باید حتما ریموت کنترل داخلی داشته باشند و مجوز کنترل از بیرون را نخواهند داشت.  تایید امنیتی شرکت های طرف قرارداد باید حتما مورد بررسی قرار بگیرد.

ایشان ضمن اشاره به تشکیل کمیته های انضباطی در شرکت متد افزود: شرکت متد بر مبنای قوانین وزارت کار نمایندگانی را به عنوان اعضای کمیته انتخاب کرده که کلیه کمیته های انضباطی مراکز در شرکت متد برگزار می گردد و در بیمارستان ها کمیته  تخلفات با حضور اعضای کمیته در شرکت متد برگزار می گردد. در خصوص قراردادهایی که به مناقصات مزایدات نمی رسند نیز مر صریح قانون رعایت شود.

حبیب شریف زاده مدیریت حقوقی و امور قراردادهای شرکت ضمن اشاره  به لزوم یکپارچگی نظام و ساختار مدیریت  حقوقی در تمامی مراکز تابعه افزود: اهتمام این مدیریت در نهادینه شدن اجرای قوانین و دستورالعمل ها در تمام سطوح از دفتر ستاد مرکزی تا بیمارستان ها و مراکز تابعه است.

وی با بیان اینکه تمامی موارد مربوط به قرارداد ها و دعاوی،برون سپاری ها بر اساس قوانین و مقررات و با نظارت مستمر این مدیریت  و… به صورت متمرکز در دفتر ستاد مرکزی انجام و با هماهنگی مراکز تابعه اجرا می شود ،  اهتمام  این مدیریت بر مبنای پیشگیری از ایجاد و تشکیل پرونده در مجموعه مراکز تابعه و وابسته است.

در کنار آن با کمک همکاران این مدیریت در راستای کاهش پرونده های حقوقی و قضایی در سال جاری تلاش مستمری در حال انجام است.

در همین راستا در سال جاری حدود 120 قرارداد منعقد شده و بیش از 30 پرونده از جمع پرونده های جاری کسر و به پرونده های مختومه افزوده شده است و ذکر این نکته خالی از لطف نیست که تعداد تشکیل پرونده های قضایی باتوجه به رعایت قوانین و مقررات و در سایه نظارت مستمر به حداقل رسیده است. در پایان جا دارد از تلاش های استاد جناب دکتر مبارکی در جهت همکاری بابت تدوین  و ابلاغ آیین نامه های معاملاتی که موجبات تسهیل در اجرای مقررات و ایجاد وحدت رویه را در تمامی مراکز تابعه در پی داشت تشکر نمایم.

همچنین از جناب دکتر حافظی، مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره سازمان سلامت کوثر که در تمامی مراحل  با تاکید براجرای  قوانین  به صورت تام تاکید داشته و خوشبختانه با تاکیدات ایشان تمامی برون سپاری ها در قالب مزایده و مناقصه  در راستای حفاظت از منافع بنیاد شهید و اممور ایثارگران و صاحبان اصلی آن خانواده معظم شهدا و جانبازان عزیز است در حال انجام می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *