نشست هم اندیشی روسای سازمان سلامت کوثر با حضور مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره

مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره سازمان سلامت کوثر از پایش سلامت   11 هزار نفر از خانواده شهدا و ایثارگران با همکاری معاونت سلامت سازمان سلامت کوثر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت متد،  نشست دو روزه مدیران و روسای مراکز تابعه سازمان سلامت کوثر در مورخ 15 تا 17 دی ماه 1402 در مشهد مقدس با حضور  دکتر رحمت اله حافظی، مدیرعامل و نائب رئیس سازمان سلامت کوثر، دکتر پور حاج رضایی، مدیرکل حسابرسی و امور مجامع بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده نامقی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی، دکتر جعفری، رئیس هیات مدیره،  و دیگر اعضای هیات مدیره و معاونین، مدیران و روسای مراکز تابعه در سالن جلسات بیمارستان امام خمینی مشهد برگزار  گردید.

حافظی در این برنامه با بیان اینکه سالانه بالغ  بر 9000 میلیارد دلار درحوزه سلامت در کلان دنیا هزینه می شود، گفت : هدف و نگرش ما در این راه باید بر اساس مدد باشد نه عدد. سازمانی موفق خواهد بود که بتواند خودش را با تکنولوژی های جدید پیش ببرد و پاسخگوی نیاز جامعه خود باشد.

او با بیان اینکه انتظارات بنیاد شهید و امور ایثارگران از سازمان سلامت کوثر که یکی از مراکز حاکمیتی زیر مجموعه امور مجامع است این است که کسب درآمد و متقابلا  پرداخت هزینه به عهده خود سازمان باشد، افزود: پس از طی شدن مراحل قانونی اساسنامه جدید سازمان سلامت کوثر و ابلاغ آن توسط دکتر قاضی زاده معاون رئیس جمهور و رئیس محترم بنیاد شهید و امور ایثارگران ساختار کلان با 25 نفر تعریف خواهد شد که وظایف آن صرفا سیاست گذاری، راهبرد و نظارت خواهد بود و شرکت متد و دیگر شرکت ها بحث های اجرایی و عملیاتی را دنبال خواهند کرد.

او تصریح کرد: باتوجه به واگذاری مجموعه تهران الکتریک به سازمان سلامت کوثر ظرفیت خوبی برای تهیه تجهیزات و لوازم پزشکی سایر مراکز فراهم شده است که سازمان ها می توانند با این مجموعه در تعامل باشند.  از دیگر اقدامات انجام شده در این 2 ماه گذشته میتوان به کلنگ زنی بیمارستان های 600 تختخوابی شیراز و 500 تختخوابی اصفهان اشاره  کرد که محل تامین منابع آن سازمان اموال و املاک و در غالب تهاتر خواهد بود.

 همچنین مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره با اشاره به بازدید ریاست دانشگاه علوم پزشکی البرز در 14 دی ماه از بیمارستان امام خمینی البرز یادآور شد : در حال حاضر 74 درصد اشغال تخت را در بیمارستان امام خمینی البرز داریم که با تمام معضلات و مشکلاتی که از سال گذشته وجود داشت همچنان انتقال سند یکی از مشکلات اساسی این مرکز است که در توقیف سازمان تامین اجتماعی می باشد که سازمان اموال و املاک قول مساعدت و همکاری جهت آزادسازی آن داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *