نشست هم اندیشی مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره سازمان سلامت کوثر با پرسنل معاونت توسعه مدیریت و منابع

به گزارش روابط عمومی شرکت متد، صبح روز دوشنبه 25 دی ماه 1402 جلسه ای با حضور مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره سازمان سلامت کوثر دکتر حافظی، معاون توسعه مدیریت و منابع، دکتر آموزنده ، مشاوره  و رئیس دفتر حوزه ریاست، جناب اقای عظیمیان،  و دیگر مدیران و کارشناسان معاونت توسعه در محل سالن جلسات شرکت متد برگزار گردید.

در ابتدا دکتر حافظی با اشاره به هوشمند سازی فعالیت ها و بهره مندی از هوش مصنوعی در سازمان ها افزود: با توجه به رسالت سازمان سلامت کوثر در امر خدمت رسانی در حوزه درمانی  به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ماموریت های محول شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران می بایست خدمات ارائه شده با توجه به نیاز ها و درخواست های جامعه هدف ارائه گردد. در این راستا نیاز به خلق راهکارهای بدیع و ارزش آفرین و برقراری مدیریت یکپارچه و سیستمی، اموزش پرسنل در جهت رشد و تعالی سازمان و بهبود عملکرد از جمله اولویت های این سازمان می باشد.

سازمان های هوشمند علاوه بر قدرت پیش بینی مشکلات، برای حل مشکلات احتمالی، راه حل ها و مسیرهای جایگزینی دارند.

در ادامه معاون توسعه مدیریت با بیان نقش نظام پیشنهادات در بهبود سازمان افزود: نظام پیشنهادات، نظام مدونی است که فرایند مشارکت مستقیم پرسنل را در فعالیت‌های مرتبط با اهداف تعریف شده تسهیل نموده و آن را امکان پذیر می‌سازد.

در این نظام وظیفه جمع‌آوری، ثبت، ارزیابی و امتیاز بندی پیشنهادهای رسیده از سوی اعضای کمیته و نیز ایجاد تسهیلات لازم جهت بکارگیری پیشنهادهای سازنده و تشویق و ترغیب اعضای پیشنهاد دهنده تعریف شده است. هم‌چنین، روشی است که از طریق آن می‌توان به یافته‌های ذهنی و اندیشه سرمایه‌های انسانی در حل مسائل و ایجاد سوالات جدید و راه حل‌های بهینه در راستای فرهنگ تغییر و بهسازی مستمر سازمان دست یافت.

در پایان تعدادی از مدیران و کارشناسان حاضر در جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را بیان نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *