همایش سراسری برنامه عملیاتی مدیران مراکز تابعه سازمان سلامت کوثر

به گزارش روابط عمومی شرکت متد نشست سراسری مدیران و روسای مراکز تابعه سازمان سلامت کوثر با محوریت آشنایی و نحوه تدوین برنامه عملیاتی با حضور مدیرعامل و نائب رئیس هیات مدیره سازمان سلامت کوثر، دکتر رحمت اله حافظی، معاون درمان، دکتر شادنوش، مشاور و رئیس دفتر حوزه ریاست جناب اقای عظیمیان، در سالن جلسات بیمارستان روانپزشکی نیایش  طی دو روز متوالی مورخ 15 و 16 اسفندماه  برگزار گردید.

دکتر رحمت اله حافظی در این نشست افزود: هدف از برگزاری این نشست داشتن یک برنامه عملیاتی برای تمامی مراکز تابعه می باشد. برنامه عملیاتی به تمامی مدیران و همکاران در سازمان ها کمک می کند تا مسیر روشنی را برای حرکت به سمت اهداف خود شناسایی کرده و با اطمینان خاطر سازماندهی کنند.

ما امیدوار هستیم در سال 1403 مراکز به طور جدی برنامه ها و اهداف خود را دنبال کنند تا نقاط ضعف شناسایی شده و برطرف گردد و بتوانیم در مسیر رشد و تعالی گام برداریم.

دکتر الوندی با اشاره به  ضرورت داشتن برنامه عملیاتی بلند مدت در سازمان ها افزود: این همایش با هدف توضیح و تشریح فرآیند تدوین برنامه عملیاتی واحدهای زیر مجموعه سازمان سلامت کوثر طی دو روز متوالی در دو بخش آموزش تئوری و کارگاهی در صبح و بعدازظهر برگزار شد ، که در روز اول برنامه عملیاتی مراکز درمانگاهی و روز دوم به برنامه عملیاتی بیمارستان های روانپزشکی پرداخته شد.

گفتنی است مدیران و روسای مراکز در زمان پرسش و پاسخ به بیان سوالات و دیدگاه های خود در خصوص توسعه و  افزایش بهبود وضعیت خدمت رسانی به جامعه هدف پرداختند.

در پایان این دیدار مشاور و رئیس دفتر حوزه ریاست ، جناب اقای عظیمیان ضمن بازدید از مرکز هاجر با بانوان جانباز نخاعی دیدار و گفت و گو کرد.

ایشان با حضور در بخش های مختلف بیمارستان از نزدیک با جانبازان اعصاب و روان دیدار و گفت و گوی صمیمی داشته و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *