پیام مدیرعامل شرکت متد در روز پزشک

وَمَنْ أَحْيَاهَا فَكَأَنَّمَا أَحْيَا النَّاسَ جَمِيعًا

هرکس انسانی را از مرگ نجات دهد گویا همه مردم را از مرگ نجات داده است

سوره مائده آیه ۳۲

يکم شهریور زادروز دانشمند بزرگ و نامدار ایرانی شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا به عنوان روز پزشک نامگذاری شده است. پزشکان همواره در تمام صحنه‌های انقلاب شکوهمند اسلامی، تلاش‌های خستگی‌ناپذیری را از خود به نمایش گذاشته‌اند و در شرایط اپیدمی کرونا نیز از ابتدا شاهد حضور فداکارانه پزشکان در کنار تمامی مدافعان سلامت بودیم که با تلاش مخلصانه در خط مقدم مبارزه با این ویروس به کمک بیماران شتافتند و همانند هشت سال دفاع مقدس با خدمت و ایثار، بار دیگر در صحنه تاریخ این سرزمین درخشیدند.

فرصت مغتنمی است، برای پاسداشت کسانی که برای حفظ ارزشمندترین موهبت خداوندی، سوگند یاد کرده‌اند و وفای به این عهد مقدس، گاه به بهای جان بوده است.

پزشکان ما در هشت سال دفاع مقدس با ایثار و حماسه خود عزتی دوباره به سرزمین ما بخشیدند، در جبهه مقاومت و در بحران‌های مختلف خوش درخشیدند و امروز هم همگام با سایر کادر بهداشت و درمان برای حفظ جان مردم ایثار و جانفشانی می‌کنند. این شجاعت، ایثارگری و مهرورزی آنان هرگز از ذهن  آحاد مردم فراموش نخواهد شد.

فرا رسیدن اول شهریورماه، زاد روز حکیم بوعلی سینای بزرگ و روز پزشک را به جامعه پزشکی  و عموم پزشکان شریف تبریک عرض نموده و یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت در حوزه پزشکی را نیز گرامی می‌داریم و از تلاش‌ها و خدمات صادقانه این قشر زحمتکش که متعهدانه در راستای ارتقا سلامت جامعه تلاش می‌نمایند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

امیدوارم  پزشکان عزیز در سایه ایزد منان، همواره هدف عالی شفابخشی را که فطرت آشنای تمامی انسان هاست، سرلوحه تلاش بی وقفه خود قرار دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *