کاشت پای مصنوعی داخل استخوان جانباز خوزستانی در رشت

مدیر عامل شرکت متد از انجام موفقیت آمیز عمل جراحی کاشت ایمپلنت مصنوعی برای نخستین بار در کشور برای جانباز 70 درصد خوزستانی  در 17 آذر خبر داد.

به گزارش شرکت متد، دکتر ایرج عربی ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به تاکیدات معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دکتر قاضی زاده هاشمی جهت ضرورت استفاده از تمامی توان و روش های مدرن پزشکی جهت ارائه خدمات به جامعه ایثارگری بخصوص جانبازان معزز و همچنین همکاری معاونت بهداشت و درمان و بیمه دی امروز شاهد انجام عمل کاشت ایمپلنت مصنوعی در قسمت پای یکی از جانبازان 70 درصد برای نخستین بار در کشور بودیم.

ایشان افزودند: این جانباز عزیز که 52 سال سن داشتند به مدت 35 سال دچار قطع عضو بالای زانو بودند که پس از بررسی وضعیت استخوانی بیمار از نظر تراکم و قطر استخوان،  ایشان امروز در شهر رشت تحت عمل قرار گرفتند.

دکتر عربی در پایان افزودند: انجام این عمل در کشورهای بسیار کمی در حال انجام است که در حال حاضر ایران به عنوان پنجمین کشور جهت ارائه خدمات به جانبازان  این عمل را انجام می دهد. گفتنی است تمام هزینه های این عمل از طریق بیمه تکمیلی درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تامین شده است. انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *