یکپارچگی ارائه خدمات به ایثارگران در همه استان ها / اولویت برنامه شرکت متد

حافظی با بیان اینکه خدمت به ایثارگران با رویکرد تجمیع حوزه‌های مرتبط با سلامت جامعه ایثارگری از وظایف شرکت متد است، گفت: برنامه اصلی برای ارائه خدمات مناسب به جامعه ایثارگری این است که در هر استان یک شرکت با جایگاه حقوقی مشخص به ارائه خدمات درمانی به ایثارگران بپردازد.

به گزارش روابط عمومی شرکت متد و به نقل از حیات:  رحمت الله حافظی مدیر عامل و نائب رئیس هئیت مدیره شرکت متد در حاشیه اجلاس سراسری مدیران بنیاد شهید سراسر کشور گفت: توفیق خدمت به ایثارگران با هدف تجمیع حوزه‌های مرتبط با سلامت جامعه ایثارگری از سوی ریاست بنیاد شهید به اینجانب واگذار گردید تا ستاد بنیاد در یک فضای کوچک تر به سیاستگذاری و نظارت راهبردی پرداخته و به رصد مراکز بپردازد.

ایشان اظهار کرد: بیمارستان امام خمینی (ره) کرج  به دلیل وجود مشکلات متعدد در  دوره‌های مدیریتی گذشته تعطیل شده بود. این بیمارستان در حالی تعطیل شد که از ظرفیت های مناسبی مانند دستگاه سی تی اسکن 168 اسلایس که در استان منحصر به فرد بود و 5 اتاق عمل جنرال و 2 اتاق عمل جراحی قلب و 30 تخت ICU و CCU برخوردار است. در حاضر موانع برطرف و بیمارستان فعالیت خود را  از نو آغاز کرده که تا به امروز حدود 900 عمل جراحی در این بیمارستان انجام گردیده است.

مدیر عامل و نائب رئیس هئیت مدیره شرکت متد با اشاره به مراکز درمانی که در ذیل بنیاد مشغول به ارائه خدمات به جامعه ایثارگری کشور هستند، تصریح کرد: 12 بیمارستان اعصاب و روان زیر نظر شرکت متد، بیمارستان ساسان زیر نظر ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیمارستان خاتم الانبیا زیر نظر شرکت های اقتصادی بنیاد شهید، بیمارستان امیر المومنین (ع) اصفهان زیر نظر مدیر کل استان اصفهان در حال فعالیت هستند که برنامه شرکت متد در خصوص این بیمارستان ها این است که تجمیع و زیر نظر این شرکت مادر تخصصی در حوزه سلامت، مدیریت شوند.

همچنین موسسه توانبخشی ایثار با 100مرکز کار درمانی و پاراکیلنیک در سطح کشور را اداره می کند که معاونت بهداشت و درمان این مجموعه را به شرکت سلامت کوثر منتقل خواهد کرد که مقدمات این انتقال در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه برخی از مراکز درمانی نیاز به حمایت و پشتیبانی تجهیزاتی دارند، گفت: شرکتی به نام تهران الکتریک که ذیل یکی از موسسات اقتصادی بنیاد فعالیت دارد نیز مقدمات انتقالش فراهم گردیده و تا ابتدای تیرماه، عملیات انتقال این شرکت را نیز در مجموعه متد خواهیم داشت.

مدیر عامل و نائب رئیس هئیت مدیره شرکت متد با اشاره به مزیت‌های این شرکت گفت: شرکت مذکور ظرفیت رقابت با هئیت امنای ارزی وزارت بهداشت را دارد. این شرکت تامین کننده تجهیزات پزشکی دانشگاه و علوم پزشکی کشور و بیمارستان‌ها است، که از مزیت معافیت حضور تشریفات قانونی مزایده و مناقصه را برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *